Sunday, March 13, 2011

CINTA..CINTA..CINTA...


CINTA..CINTA..CINTA….
Hadirnya cinta tanpa ku duga..
Hadirnya dia tanpa ku sedari..
Hatiku agak terusik dengan kehadiran kedua mereka…
Aku tidak menginginkan kehadiran si dia lelaki…
Tetapi aku menunggu kehadiran cinta yang abadi…
Aku mengejar cinta itu…
Rupanya..amat sukar untukku kecapi….
Kerna aku hanya seorang hamba…
Hamba yang lemah…
Hamba yang banyak kekurangan
Hamba yang sentiasa melakukan kesilapan…
Hamba yang dibelenggu dengan dosa…
Terkadang…
Aku terfikir…
Wajarkah aku menerima kembali cinta seorang lelaki dalam idop ini???
Sedangkan aku keliru antara erti cinta dan sayang…..
Aku tidak mahu kekecewaan bertandang buat kali ke-2…
Lelaki..Lelaki…Lelaki..
Aku bukan memnbenci lelaki…
Aku hanya takut menerima lelaki dalam idop ini…
Kerna aku mahu memperteguh cinta antara aku dan DIA….
Sahabatku pernah memberitahuku….
‘CINTA TERHADAP LELAKI YANG KAMU CINTAI HANYA AKAN WUJUD SELEPAS PERNIKAHAN’
                                             By:siapalah aku di mata ALLAH

No comments:

Post a Comment