Sunday, March 13, 2011

intan+pa'an=tanpa


INTAN+PA’AN=TANPA
Resah..yang ku ubah dalam kata…
Melukiskan kesunyian…
Tanpa Engkau aku tak mengerti…

Meski..pagi itu indah tapi..
Akan sunyi tanpaMu..
Menemani aku sepi..

Tanpa..cinta-Mu aku resah..
Tanpa..kasih-Mu aku hampa..
Tanpa…diriMu aku mati…

Kini benar-benar ku rasakan…
Dalam relung hatiku sendiri…
TanpaMu ku mati…

Bermulalah sebuah hikayat antara aku,dia dan kamu……
Aku…NUR AFIQAH FIRZA BINTI MOHAMMED YAZID sbg tukang cerite…
Dia…INTAN NUR ZETTY AMIRA BINTI AZAHAR SHAH sbg budak sakit hati…
Kamu…MUHAMMAD AFIF FARHAN BIN ABDUL RAHMAN sbg budak yg menyakitkn hati…


Aq ni teman Intan…dalam kelas..aq duduk sebelah dia…tempat kitorang berada di belakang tempat pelajar lelaki..antara pelajar tersebut adalah Pa’an….Intan ni,sbnrnye..menaruh hati kat Pa’an…semua org perasan yg Intan ni minat Pa’an…tapi,disebabkan oleh kepandaian Pa’an+kebluran die,Pa’an cm x sedar plak perasaan Intan terhadap die…..x tw r sama ade Pa’an betol2 x tw ataupun sengaja buat2 x tw…Pa’an,di sini inginku menegaskan bahawa
‘INTAN NUR ZETTY AMIRA BINTI AZAHAR SHAH AMAT MEMINATIMU’
Hehehe….
Lagu tanpa tu sebenarnya hanya r sbg hiasan..walau bagaimanapon,anda semua bolehlah menghayati lagu tersebut supaya kita dapat mendekatkan diri dengan DIA YANG MAHA ESA..
INSYAALLAH                                                                             
 By:Siapalah aku di mata ALLAH


No comments:

Post a Comment